Στα γεύματα

Η σύνδεση του καπνίσματος με την ολοκλήρωση ενός γεύματος, είτε όταν κάποιος είναι μόνος , είτε με παρέα, είναι πολύ ισχυρή.
Η επιθυμία για κάπνισμα έχει διαφορετική ένταση ανάλογα με το χρόνο, τον τόπο, την ύπαρξη ή όχι παρέας , της διάθεσης και του είδους του φαγητού.
Ορισμένα φαγητά ( όπως τα μεζεδάκια ή τα αλμυρά) αυξάνουν περισσότερο την επιθυμία για τσιγάρο. Το ίδιο συμβαίνει με την ταυτόχρονη κατανάλωση οινοπνεύματος, την καλή παρέα, το φαγητό σε ταβέρνες και εστιατόρια που όλοι οι γύρω σας καπνίζουν.
Αν αισθάνεστε επιθυμία για κάπνισμα όταν τρώτε μόνος, τότε ή φροντίστε να έχετε καλέσει κάποιον για να φάτε παρέα ή σηκωθείτε αμέσως μετά το φαγητό, πηγαίνετε και βουρτσίστε τα δόντια σας με οδοντόκρεμα, μαζέψτε το τραπέζι και πλύνετε τα πιάτα.
Αν δεν θέλετε να κάνετε «οικιακή εργασία» μπορείτε να βγείτε για ένα περίπατο έξω από το σπίτι.
Το πρώτο διάστημα αποφύγετε την επίσκεψη σε ταβέρνες και γενικά τις εξόδους με παρέες που περνούσατε καλά , αλλά τρώγατε πολύ, πίνατε και καπνίζατε. Μπορείτε να επιστρέψετε σ’ αυτές όταν έχετε επιβληθεί των επιθυμιών σας για να ξανανάψετε τσιγάρο.
Αν πάλι βρεθείτε με την παρέα σας, αναφέρατε ότι δεν θα θέλατε να σας προσφέρουν τσιγάρο και παραγγείλατε να φάτε κάτι πιο απαλό και υγιεινό.
Απασχολήστε τα χέρια σας με κάτι ( π.χ. ένα κομπολόι), μασήστε τσίχλα και πίνετε γουλιά – γουλιά χυμούς φρούτων ή νερό.

Συμμετέχετε στη Συζήτηση

Back to top