Τεχνικές χαλάρωσης

Κάθε φορά που αισθάνεστε την ανάγκη για ένα τσιγάρο, σταματήστε ότι κάνετε, κλείστε τα μάτια σας και τεντώστε όλους τους μυς του σώματος σας και μετά χαλαρώστε τους όσο το δυνατόν πιο πλήρως.

Εισπνεύσατε βαθιά, γεμίζοντας τους πνεύμονές σας με αέρα, κρατήστε για λίγο και μετά απελευθερώστε τον αργά από τους πνεύμονές σας, με το στόμα να αφήνει μία μικρή χαραμάδα ανάμεσα στα χείλη ( όπως όταν βγάζατε τον καπνό που είχατε ρουφήξει από το τσιγάρο. Έχετε τα χέρια σας αφημένα χαλαρά δίπλα στο κορμί σας. Επαναλάβετε αυτήν την διαδικασία τρεις έως πέντε φορές.
Ταυτόχρονα, μπορείτε να έχετε κλείστε τα μάτια σας και να φαντασθείτε πως όλη η ένταση σας γλιστράει μέσα από το σώμα σας, περνά από τα δάκτυλα των ποδιών σας και χεριών και να διαχέεται στο πάτωμα.

Αν έχετε παρακολουθήσει μαθήματα γιόγκα ή άλλου είδους πρακτικές που χαλαρώνουν την ένταση μπορείτε να τις εφαρμόσετε.

Συμμετέχετε στη Συζήτηση

arrow
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!